Friday, March 28, 2008

Sabotaj -Anwar Ibrahim

Telah Ramai Orang Kanan Anwar meninggalkan beliau.Apa sebabnya? Apa punca ? Apakah mereka itu tak teruji kesetiaannya pada perjuangan ? Mungkin ada sebahagian, yang lain? Anwar patut melihat ini.Jangan ada "Khairy"a.k.a."beruk" disamping beliau.
Perjuangan yang sekian lama mula menampakkan hasil,nampaknya "beruk" semakin kuat memainkan peranan.Brother Anwar perlu melihat ini dengan mata hati.Kelak nanti sia-sialah perjuangan.
Brother Anwar berhati-hatilah.Kereta yang mengekori dapat dilihat no plat.Musuh yang jauh dapat dikenal pasti.Tapi jaga "beruk" disamping amat berbahaya.
Sekian buat permulaan-salam perkenalan.
Ikhlas dari yang tak punya nama (jawatan) dan tak ingin nama.

2 comments:

said...

siapa panglima bentan??siapa kah dia yang bergelar si bentan ini??kenalkan diri anda...jangan kan dikau si keling dari hulu terengganu yang cuba berpura2...seperti umno yang semak dgn mamak2 dan keling2 perusak lagi penuh kepura-puraan dan tipu muslihat!

nasdin said...

aittt.........ruangan baru ! dia ni shahidan kassim kot yg kata nak jadi blogger. mengenai beruk tu mmg ada di kalangan kelompok dalaman bro anwar ni, buat semua hati2 dgn beruk sekor nie!